Honda Element Owners Club banner

GALS: Age Talley!!!

1 - 20 of 52 Posts

·
Registered
Joined
·
1,898 Posts
Discussion Starter · #1 ·
I am gonna pop in 2 polls One on Guys, One on Gals...

Just so we can get a quick and constantly running talley of how much we are blowing away the age demographic.. and also gal/ guy thing, since it was the college guys they were after!

Ok lets roll!

(and reason I only went up to "over 61", only 10 poll options are permitted).
 

·
Registered
Joined
·
1,898 Posts
Discussion Starter · #4 ·
[quote:b81b3aae0c="NuBluElement"]My girlfriend loves her Element.
Shes is only 23..24 I can't remember!
:)[/quote:b81b3aae0c]

Quick some one find NuBlue's girlfriend.. he does not know how old she is.. he is sooo owing her a nice apology gift don't ya think! And she should be on here, having her own E!!

Cool glad she likes it, get her on here, ok?
 

·
Registered
Joined
·
8 Posts
[quote:461632205e="ElementalOne"]No one here yet under 25. So much for attracting the youngsters.[/quote:461632205e]

yeah hahaha, that's what we read and know it's never true...
but yeah, i'm one of them...21-25
 

·
Registered
Joined
·
17 Posts
I'm 49 and my husband (52) talked me into buying my E - at first I was hesitant - but love the attention. When my much older brother said it was ulgy, I knew I had a winner - because we don't agree on anything!
 

·
Registered
Joined
·
1,898 Posts
Discussion Starter · #10 ·
wow the majority for the gals is the late twenties early thirties.. wild eh??
Guess that would be the Gen X group right?
 

·
Registered
Joined
·
7 Posts
Don't have mine quite yet, but will in July!

I am 25, hubby is 27.
 

·
Registered
Joined
·
36 Posts
:roll: 53 yrs young! Love my SweetE !!!
San Marcos, Texas
 

·
Registered
Joined
·
287 Posts
Age 56. Guess I don't fit into Honda's demographics, but then I gave up driving a sporty yellow Toyota Celica for my new E. Secret: When you get there, 56 isn't what you thought it would be when you were 26 ;-)
 

·
Registered
Joined
·
1,493 Posts
:D Hey,

I don't remember voting.. but I'm 32, 33 this year. And I totally Love my E!!! I feel so kewl in it, especially when guys stop to check me out or my E, haven't figure out which?? lol :p

E ON!

Kerri
AWD EX SOP E (LIL H2)
Mastiffs On Board
 
1 - 20 of 52 Posts
Top