Ik weet dat ik hier al eerder over heb gepost. Mijn onderdelenleverancier installeert ook een aantal van de onderdelen die hij verkoopt en doet veel voor Honda. Hij weet dat ik mijn auto's lang houd en zou me zijn aftermarket steunen niet verkopen. Omdat zijn andere klanten ze hebben gekocht en ze binnen een paar maanden kapot gaan. Hij vertelde me dat ik de OEM-steunen moest nemen, wat ik heb gedaan en waar ik blij mee ben, ook al zijn ze tegenwoordig veel te duur, alleen al voor steunen
Aftermarket steunen waren vroeger goed en goedkoop, nog niet zo veel jaren geleden. Ik had goedkope AM-steunen op mijn oude Acura gezet en ze werkten geweldig en gingen lang mee, maar ik weet dat als hij me zegt de AM-steunen die hij verkoopt niet te kopen, hij niet liegt, het zal slecht zijn en de besparing niet waard zijn
Ik heb ze niet allemaal tegelijk vervangen, omdat ze duur waren. Ik heb eerst de koppelsteun vervangen, degene die het dichtst bij het schutbord zit, omdat die het meest te verduren heeft als de motor heen en weer schommelt, en ik denk nog een andere tegelijk