Honda Element Owners Club banner

Wanneer herontwerpt en bouwt Honda de 2027 Honda Element?

2.6K views 26 replies 16 participants last post by  Rabbit212  
#1 ·
Ik ben dol op mijn Honda Element, zo erg zelfs dat ik er onlangs twee heb gekocht, die nummer drie en vier zijn sinds 2005, toen ik er een nieuw kocht. Nooit enige pijntjes of kwalen, hoe lang de rit ook duurt, inclusief bijvoorbeeld een dagje skiën. Altijd leuk om in te rijden. Beide belangrijke punten bij het kiezen van een voertuig. Ter referentie: ik ben 1,80 meter lang en woog tussen de 80 en 100 kilo en had nooit problemen. Dus breng alsjeblieft de Honda Element terug!
Altijd complimenten van iedereen die ik tegenkwam en ik was onlangs het gesprek van de dag op een lokale viskraam!

#26 ·
Weet nooit, de NSX kwam terug
Waar en ik was echt opgewonden dat ze hem terugbrachten in een moderne versie, helaas was het een verkoopflop zoals de eerste, dus ik denk dat het echt een comeback is in zowel goede als slechte zin. Vraag me af of dat Honda nog meer zal afschrikken van het idee om een ​​voertuig terug te brengen dat teruglopende verkopen had?

Ik denk dat de old skool fans van de eerste generatie NSX hoopten op nog een lichtgewicht, natuurlijk geaspireerde sportwagen met een handgeschakelde versnellingsbak, ik weet dat ik dat deed. Maar tijd en technologie gaan verder en verwachte prestatiecijfers, vermogen, acceleratie, topsnelheid zijn sinds de jaren 90 behoorlijk gestegen.

De prelude is terug en dat klinkt spannend

Vraag me af of ze de CRX terugbrengen?

#6 ·
Ik zeg niet dat ze het zullen doen (ik betwijfel het eerlijk gezegd ten zeerste). Ik zeg alleen dat alles mogelijk is. Zou me niet uitmaken, want ik zou er toch geen kunnen betalen. Zelfs als ze het zouden doen, zou het waarschijnlijk een moderne POS zijn, zoals al het andere nieuwe. Ik hou van de nostalgie van het origineel. Alles wat nieuw is, zou gewoon geen element zijn

#7 ·
Nooit. Ze herbouwen het element niet. De veiligheidswetten zijn strenger geworden en de vlakke vloer zonder B-stijl was een compromis in 2007, 2027 zou nog meer compromissen vereisen. Het feit dat er geen 5 zitplaatsen in passen, was een groot nadeel voor de verkoop in de VS ten opzichte van de CRV. Als het element terugkomt, zou het waarschijnlijk niet de hoekige, vlakke baksteen zijn waar we van houden.

#8 ·
Nooit. Ze herbouwen het element niet. De veiligheidswetten zijn strenger geworden en de vlakke vloer zonder B-stijl was een compromis in 2007, 2027 zou nog meer compromissen vereisen. Het feit dat er geen 5 zitplaatsen in passen, was een groot nadeel voor de verkoop in de VS ten opzichte van de CRV. Als het element terugkomt, zou het waarschijnlijk niet de hoekige, vlakke baksteen zijn waar we van houden.
Ja. Er zijn daar veel punten om te overwegen. We hebben onze behoefte aan een nieuwer, box-achtig voertuig met laadvermogen aangepakt door een bedrijfswagen te kopen - een Ford Transit 350 Van. Huidige versies hebben enkele van de veiligheids-nanny/red-jezelf-functies die in de weg zitten, maar toch kunnen bedrijfswagen-catalogusvoertuigen zoals de Transit en Ram ProMaster worden verkregen en zelfs worden uitgerust met rudimentaire passagierscapaciteit indien nodig, bekend als "crew seating". Nee, niet bepaald zuinig, maar 20 mpg versus 25 mpg (op een zeer goede dag) van onze Elements is niet zo'n grote hit.

Het grootste probleem met de Transit is het "grote" gedeelte. We moesten een schuur bouwen om hem uit de weersomstandigheden te houden, en we krijgen onze beweging door te parkeren in de verste uithoeken van parkeerplaatsen.

#10 ·
Het is verbazingwekkend hoeveel valse rapporten er op het web circuleren over de wederopstanding van eerdere auto-ontwerpen. Ik heb verschillende Morris Minors (een auto die voor het eerst in 1948 werd ontwikkeld en 55 jaar geleden uit productie ging) en er zijn veel behoorlijk realistische recensies van de "nieuwe Morris Minor". Ik weet niet zeker wat de motivatie is voor iemand om tijd te besteden aan het produceren van dit soort onzin. Voor iedereen die geïnteresseerd is in een bepaald automodel, hebben deze nepvideo's vrij duidelijke fouten. Maar voor mensen die niet bekend zijn met de details van een bepaalde auto, zijn deze vervalsingen denk ik vrij overtuigend, omdat mensen steeds weer de kwestie opwerpen dat sommige van deze eerdere ontwerpen terugkomen. Ik wou dat mensen slim genoeg waren om dit soort dingen niet te blijven promoten.

#11 ·
Ik rijd regelmatig huurauto's en dat versterkt alleen maar mijn liefde voor de Element en het feit dat ik waarschijnlijk nooit iets moderns (misschien behalve de Telo) zal vinden om het te vervangen. Het enige aspect dat ik leuk vind aan moderne voertuigen is de startknop, al het andere vind ik saai, onpraktisch en/of irritant. Onlangs had ik een Jeep Renegade, verrassend oncomfortabele stoelen/besturing, een zwak klinkende motor, saai, slecht zicht, in ieder geval vergeleken met de Element, de gebruikelijke chaotische, overdreven ingewikkelde HVAC en dashboard, de gebruikelijke reeks bedieningselementen in het onderste middengebied dat ik niet kan zien, aanzienlijk minder opbergruimte in vergelijking met de E, en de gebruikelijke vervelende veiligheidssignalen en waarschuwingen. En ik mis altijd de handgeschakelde versnellingsbak.

#14 ·
Ik rijd regelmatig huurauto's en dat versterkt alleen maar mijn liefde voor de Element en het feit dat ik waarschijnlijk nooit iets moderns (misschien behalve de Telo) zal vinden om hem te vervangen. Het enige aspect dat ik goed vind aan moderne voertuigen is de startknop, al het andere vind ik ofwel saai, onpraktisch en/of vervelend. Meest recent had ik een Jeep Renegade, verrassend oncomfortabele stoelen/stuur, een anemie klinkende motor, saai, slecht zicht in ieder geval vergeleken met de Element, de gebruikelijke chaotische overdreven ingewikkelde HVAC en dashboard, de gebruikelijke reeks bedieningselementen in het onderste middengebied die ik niet kan zien, veel minder opbergruimte vergeleken met de E, en de gebruikelijke vervelende piepjes en waarschuwingen voor de veiligheid. En ik mis altijd de handgeschakelde bak.
Ik heb een VW Tiguan gehuurd. 8-traps automaat. De trillingen en het geluid van de transmissie waren misselijker makend dan de Honda Element's piepende, schurende plastic onderdelen totdat je de stereo zo hard zet dat je deze geluiden tijdens het rijden niet meer herkent. Helemaal niet onder de indruk van de nieuwe automarkt.

#12 ·
Ik heb onlangs een 2024 Kia Soul getest. Het was leuk, maar ik ben geen fan van een achteruitrijcamera of een ingewikkeld infotainmentsysteem. Mijn Element uit 2009 heeft alle technologie die ik zou willen of nodig heb. Ik ben ook dol op het zicht door de ramen van de Element. Ik vermoed dat de achteruitrijcamera's op nieuwere voertuigen zijn uitgerold omdat ontwerpers de vrijheid wilden om het zicht naar achteren te verpesten. Gewoon mijn theorie.

#13 ·
. Ik vermoed dat de achteruitrijcamera's op nieuwere voertuigen zijn uitgerold omdat ontwerpers de vrijheid wilden hebben om het zicht naar achteren te verpesten. Gewoon mijn theorie.
Achteruitrijcamera's zijn wettelijk verplicht. Uw belastinggeld aan het werk...

#16 ·
Ik hou van mijn Honda Element, zo erg dat ik er onlangs twee heb gekocht, de derde en vierde sinds 2005 toen ik een nieuwe kocht. Nooit pijntjes of kwaaltjes, hoe lang de rit ook duurt, inclusief een dagje downhill skiën bijvoorbeeld. Altijd leuk om te rijden. Beide belangrijke punten bij het kiezen van een voertuig. Ter referentie, ik ben 1,83 meter lang en woog ergens tussen de 82 en 100 kg en nooit een probleem gehad. Dus breng de Honda Element terug!
Altijd complimenten van iedereen die ik tegenkwam en ik was onlangs het gesprek van de lokale visbak!
Ik zou het graag willen zien als het gebeurt

#17 ·
Ik hou van mijn Honda Element, zo erg dat ik er onlangs twee heb gekocht, wat nummer drie en vier zijn sinds 2005 toen ik een nieuwe kocht. Nooit pijntjes of kwaaltjes, hoe lang de rit ook duurt, inclusief een dagje alpineskiën bijvoorbeeld. Altijd leuk om te rijden. Beide zijn belangrijke punten bij het kiezen van een voertuig. Ter referentie, ik ben 1,83 meter lang en woog ergens tussen de 82 en 100 kg en nooit een probleem gehad. Dus breng de Honda Element terug!
Altijd complimenten van iedereen die ik tegenkwam en ik was onlangs het gesprek van de lokale visbakwedstrijd!
Zijn ze niet de beste??!?? We hebben er 4 gekocht, nu nog 3 nadat we er één hebben gecrasht in een ijzelstorm. Zoveel plezier!!:)

#18 ·
Ik hou van mijn Honda Element, zo erg dat ik er onlangs twee heb gekocht, wat nummer drie en vier zijn sinds 2005 toen ik een nieuwe kocht. Nooit pijntjes of kwaaltjes, hoe lang de rit ook is, inclusief bijvoorbeeld een dagje alpineskiën. Altijd leuk om te rijden. Beide belangrijke punten bij het kiezen van een voertuig. Ter referentie, ik ben 1,83 meter lang en woog ergens tussen de 82 en 100 kg en nooit een probleem gehad. Dus breng de Honda Element terug!
Altijd complimenten van iedereen die ik tegenkwam en ik was onlangs het gesprek van de lokale visbakwedstrijd!
Zijn ze niet de beste??!?? We hebben er 4 gekocht, nu nog 3 nadat we er één hebben gecrasht in een ijzelstorm. Zo leuk!!