Honda Element Owners Club banner
21 - 40 of 66 Posts
Tak, naprawdę nie podoba mi się pomysł używania drewna. Właśnie sobie przypomniałem, że mam w domu resztki płyty PVC 1x6, której mogę użyć. 5,5 cala może nie być wystarczająco szerokie, ale wymyślę coś, żeby w pełni podeprzeć dno baterii. Dzięki.
 
Planuję ulepszyć swój akumulator przed zimą. Nie miałem żadnych problemów z fabrycznym i nie chcę czekać, aż wymiana stanie się problemem. Tylko jedno pytanie do osób z automatyczną skrzynią biegów, które założyły większy akumulator: czy trudniej jest sprawdzić płyn w skrzyni biegów? Zastanawiam się tylko, czy powinienem zacząć planować nową tacę, czy wystarczy prosta modyfikacja fabrycznej. Dzięki.
 
Mam grupę 35 AGM i sprawdzanie płynu nadal nie jest złe. Jest bardzo nisko i muszę mieć dobre światło, żeby zobaczyć, jak włożyć bagnet z powrotem, ale tak naprawdę nie ma problemu. Noszę rękawice XL, więc moje dłonie nie są ani małe, ani naprawdę ogromne.

Planowałbym wykonanie platformy lub dystansu, aby siedziała solidnie. Moja grupa 35 to przemianowany deka intimidator AGM sprzedawany przez Farm and Fleet tutaj i weszła łatwo. Jest o około 3/4" krótsza niż standardowa grupa 35, więc wysokość pasowała idealnie do mojej plastikowej platformy hdpe 5/8", która siedzi w fabrycznej metalowej tacy z dwoma kołkami w tych samych otworach lokalizacyjnych, których używała fabryczna plastikowa taca i ze standardowymi prętami gwintowanymi OEM. Użyłem plastikowego regulowanego paska mocującego marki Lynx... solidny.
 
Jedną z niebezpiecznych praktyk, które wciąż widzę w wątkach dotyczących ulepszania baterii, jest sytuacja, gdy ludzie nie dostają właściwego typu baterii (odwrócone bieguny) i obracają baterię, aby uzyskać zaciski na właściwych końcach, umieszczając zacisk dodatni blisko metalowej części ramy, która często wygina się do wewnątrz podczas zderzenia czołowego.
 
Zainstalowałem 34R dzisiaj. Poszło dobrze.
Kupiłem akumulator w Napa za 99$, po zwrocie starego.
(Po prostu dałem im akumulator, który leżał w warsztacie.)


Dzięki pionierom tego ulepszenia byłem prawie pewien, co trzeba zrobić.
Wyjąłem istniejący akumulator, mocowanie, tacę itp. i przyciąłem wspornik w przygotowaniu do nowej tacy.


Mam mnóstwo różnych aluminiowych profili, więc zrobiłem tacę i mocowanie do nowego akumulatora.
Pomalowałem go na czarno i pokryłem warstwą bezbarwnego lakieru do łóżek ciężarówek.
(To samo, czego użyłem na moich stopniach bocznych.)



Przykręciłem nową tacę do fabrycznego metalowego wspornika, który przyciąłem i zainstalowałem nowy akumulator z istniejącymi hakami J.
Dopasowany jak ulał. Warto również wspomnieć, że bagnet skrzyni biegów jest tak samo dostępny jak przed modernizacją akumulatora.
 
Mój akumulator zaczął być zawodny i wymagał uruchomienia z kabli. Przeszukałem forum, przeczytałem ten wątek i inne, stwierdziłem, że mój 8-letni akumulator wymaga wymiany. Kupiłem akumulator w rozmiarze 35 w Costco za 84 dolary (-15 dolarów za oddanie starego) oraz nową zacisk i haki J w sklepie z częściami samochodowymi za 11,00 dolarów i w mgnieniu oka miałem zainstalowany i działający nowy, większy akumulator. Musiałem wygiąć krawędzie na platformie akumulatora, a kod radia był od razu w schowku.

Gdyby nie mądrość tego forum, prawdopodobnie zapłaciłbym więcej za gorszy akumulator. Dziękuję wszystkim za podzielenie się wiedzą i doświadczeniem w tym i innych wątkach.
 
Hej, zamierzam spróbować tego moda, po prostu martwię się, że mogę to zrobić "źle".

Kupiłem regulowany kabel, ale zastanawiam się, czy muszę kupić nowe wsporniki J i nową platformę akumulatora (to: http://www.autozone.com/batteries-starting-and-charging/battery-tray/lynx-battery-tray/95981_0_0)

czy mogę po prostu wyjąć stary i trochę rozciągnąć końce.

Wkładam 35, więc wiem, że będę musiał trochę zgiąć końce, żeby pasowało, tylko zastanawiam się, czy platforma akumulatora jest konieczna
 
Tak, z grupą 35 na pewno będziesz potrzebować platformy lub przynajmniej dystansu, aby bateria stabilnie siedziała. Również szerszy pas mocujący (NIE rozciągliwy gumowy). Mnóstwo pomysłów i kilka zdjęć platform tuż powyżej w tym wątku. Jeśli jest to standardowy zalany akumulator o wymiarach grupy 35, to również dłuższe haki J. Moja grupa AGM 35 była faktycznie krótsza niż specyfikacje grupy (w zestawie z plastikowym dystansem), więc oryginalne haki J pasowały idealnie. I tylko dla odniesienia, standardowa 35 ma prawidłowe pozycje zacisków + i -. Tak jak 34R itp.
 
Jakie haki J dla 35? 8" czy 12"?

A tak przy okazji, gdyby ktoś inny czytał,

Image


Chcesz, żeby czerwony (dodatni) był bliżej kierowcy, po prawej stronie kierowcy

czarny (ujemny) był bliżej kierowcy, po lewej stronie kierowcy

Czy to prawda?

Zamiast obracać akumulator i mieć czerwony bliżej przodu samochodu niż kierowcy
 
Ok, chłopaki, właśnie skończyłem instalować Everstart Max-35 z Walmart. (albo mój przyjaciel skończył, bo on zrobił większość).

Krok 1. Zdejmij podłączone kable. Najpierw strona ujemna
Krok 2. Wyjmij stary akumulator i tacę
Krok 3. Albo poszerz dno tacy (odetnij boki, aby pasowały do ​​szerszego nowego akumulatora) lub użyj tacy na akumulator za 5 $ z Autozone lub użyj deski, aby wypełnić dno lub nie używaj niczego, tak jak ja
Krok 4. Użyj klucza, poszerz dno metalowej tacy, w tym uszy z hakiem J, po prostu zagnij je na zewnątrz, aż zmieści się nowy akumulator
Krok 5. Po uzyskaniu pewnego dopasowania użyj regulowanego wspornika mocującego akumulator. Użyłem jednego z Autozone za 5,99 $, pasował idealnie. To nie był regulowany, ale dzięki Bogu pasował.
Krok 6. Zabezpiecz wspornik mocujący, mocując hak J do uszu na dole, a następnie mocując go do wspornika. Potrzebujesz klucza lub otworu na gniazdo
Krok 7. Zdejmij osłonę zacisku dodatniego, to plastikowa osłona
Krok 8. Ponownie podłącz kablę w odwrotnej kolejności, najpierw kabel dodatni, a na końcu ujemny
Krok 9. ZAKOŃCZONE! Uruchom swój samochód.
 
Dobry wkład w podsumowanie całej masy różnych wątków na temat rozmiarów akumulatorów. Uważam, że po raz kolejny należy podkreślić znaczenie konserwacji akumulatora.

TWÓJ AKUMULATOR ULEGA AWARII, BO GO NIE KONSERWUJESZ!!!

Teraz, kiedy już masz moją uwagę, wybacz mój ton... Nie chcę tego mówić konkretnie do OP, mam to na myśli dla wszystkich, którzy nie konserwują swoich akumulatorów. I naprawdę nie krzyczę, mam to na myśli z całym szacunkiem.

Systemy ładowania pojazdów po prostu nie są zaprojektowane do "konserwacji" akumulatora. Nie kontrolują one prawidłowo napięcia i prądu, jednocześnie mierząc temperaturę, aby utrzymać zdrowy akumulator. Nie są również w stanie kontrolować przeładowania, co jest konieczne (więcej na ten temat później). Dlatego, gdy kupujesz tę 150-dolarową, potrójną platynową baterię z 3-letnią gwarancją i zawodzi ona po 2 latach, zabierasz ją z powrotem do sklepu, dają ci 1/3 ceny z powrotem i sprzedają "fabrycznie nową". Ale oto brudny mały sekret. Nie kupujesz fabrycznie nowego akumulatora, kupujesz akumulator z 3-letnią gwarancją kogoś innego, który został wymieniony miesiąc temu, który został odesłany do "recyklingera" akumulatorów, gdzie jedyne co zrobili to odświeżyli akumulator i odsprzedali go z powrotem do sklepu. Twój akumulator będzie "nowym" akumulatorem następnego gościa. Sprawdzają akumulatory pod kątem poważnych awarii, te, które przejdą test, dostają elektrolit wylany, napełniony, naładowany, wylany, wyczyszczony, napełniony i ponownie naklejony. To wszystko kosztuje stosunkowo niewiele pieniędzy, gdy jest wykonywane masowo przy użyciu odpowiedniego sprzętu. Płacisz pełną cenę za "nowy" akumulator.

Ten przekręt zarabia firmom produkującym akumulatory dużo pieniędzy, ponieważ, zaufaj mi, przy odpowiedniej konserwacji, twój akumulator wytrzyma 5 lat lub dłużej. Skąd to wiem? Bo to zrobiłem. Mój nowy E z 2008 roku miał akumulator OEM (naklejka z datą produkcji była z początku 2008 roku) i wykazywał bardzo słabe osiągi. Kiedy kupiłem go od pierwotnego właściciela w 2013 roku, ledwo trzymał 11,5 V. Całkowicie go ożywiłem i akumulator działa obecnie wspaniale; ma już 8 lat. Niedawno całkowicie ożywiłem inny martwy akumulator z mojego Acury, który ledwo dawał 7 V i nie chciał utrzymać ładowania wartego funta kłaków. Teraz z radością utrzymuje 12,7 V po tygodniu stania w moim garażu.

Jak prawidłowo konserwować akumulator? Cóż, są na to 2 sposoby.
  1. Bądźcie nerwowym inżynierem, wiedzcie co robicie i bądźcie bardzo ostrożni z wybuchowymi gazami i żrącymi kwasami, kupcie lub zdobądźcie zasilacz 20V DC, 10A do 30A, higrometr i woltomierz z możliwością termopary, przeczytajcie dużo i postępujcie zgodnie z procedurami na tej DOSKONAŁEJ stronie internetowej, a konkretnie tej części. Ta metoda daje ci elastyczność w eksperymentowaniu i uczy cię wiele o akumulatorach i systemach elektrycznych, jeśli jesteś skłonny się uczyć.
  2. lub, nie przejmuj się zbytnio tym wszystkim i po prostu kup prostownik z algorytmem desulfatacji, coś takiego jak ten gość. Możesz również kupić taki, który jest przeznaczony do montażu w twoim pojeździe i robi to, co powinien robić system ładowania twojego pojazdu, ale tego nie robi. Nie mam z tym doświadczenia, ale jeśli od czasu do czasu pokonujesz długie dystanse, teoretycznie powinno to działać. Coś takiego jak ten mały gość. Powinieneś nadal czytać powyższą stronę internetową, aby wiedzieć, co robi twój desulfator.

Zrób jedną z tych dwóch rzeczy raz w roku lub gdy wydajność zacznie zauważalnie spadać. Najlepszy czas to przed nadejściem zimy.

Przepraszam, że porwałem twój post. Jeśli wystarczająca liczba osób będzie chciała, założę nowy wątek na ten temat. Ale chciałem uświadomić ludziom, że akumulatory NIE POWINNY psuć się po 2 latach. Mam nadzieję, że to było pomocne.
To był niezwykle pomocny post i bardzo przydatna rada!

Mój E nie chciał się wczoraj uruchomić, więc zacząłem szukać i nawet kupiłem akumulator online do odbioru w sklepie następnego dnia. Znalazłem ten wątek i post. Odkryłem, że moja ładowarka do akumulatorów ma również funkcję desulfatacji, więc zostawiłem ją na noc. Dziś rano osiągnęła 100% pełnego naładowania. Samochód uruchomił się od razu. Następnie podążałem za youtuberem ChrisFix przy testowaniu akumulatora i podłączyłem do niego multimetr, aby sprawdzić napięcie przy uruchomieniu. Jak dotąd stary akumulator wygląda i działa świetnie. Anulowałem moje zamówienie w sklepie.

Jeszcze raz dziękuję za pomocne informacje!
 
Autocraft 34 AGM tutaj, kable ledwo sięgają. Wymieniłem Optima, która była tam przez 7 lat.

Tańsza cena przez kupon na stronie internetowej, ale wtedy nie instalują. Pożyczyli mi kilka ledwo działających narzędzi, żebym sam to zrobił, podróżowałem, więc zaoszczędziłem sobie wykopywania moich własnych.
Dzięki Carlos! Zrobiłem to samo dzisiaj rano. Cieszę się, że mam więcej amperów rozruchowych I AGM (i dostałem 25% zniżki przy zamówieniu online w Advanced Auto Parts i odebrałem je godzinę później)
 
DME jest zaprogramowany dla określonych cykli i szybkości ładowania i jest ustawiony na parametry wykorzystujące standardowy akumulator 51R i standardowy alternator. Mówiąc to, wybierając inny akumulator, wyższy CCA itp., czy większy akumulator będzie w rzeczywistości działał o wiele lepiej w czasie? Prowadziłoby to do przekonania, że skoro samochód "myśli", że ma zainstalowany odpowiedni akumulator, to większy akumulator nie otrzyma cykli/szybkości ładowania wymaganych do jego utrzymania.
 
DME jest zaprogramowany dla określonego cyklu ładowania i stawek i jest ustawiony na parametry używania standardowego akumulatora 51R i standardowego alternatora. ...
Ktoś inny może się wypowiedzieć, ale nie sądzę, aby standardowy system ładowania jakiegokolwiek samochodu był zaprojektowany tak, aby prawidłowo ładować/cyklować/konserwować konkretny akumulator. Obwód alternatora dostarcza prądowo ograniczony ładunek stałym napięciem przy napięciu poniżej normalnego napięcia ładowania zamierzonego akumulatora, co jest całkowicie zależne od składu chemicznego akumulatora (a nie od rozmiaru, marki, CCA ani żadnej z tych specyfikacji). **Cóż, CCA ma wpływ na ograniczenie prądu, ale prąd alternatora jest regulowany do poziomu znacznie poniżej tego poziomu dla każdego rozsądnego akumulatora.** Dlatego co kilka miesięcy (3-6 miesięcy) akumulator powinien być konserwowany za pomocą ładowarki specyficznej dla składu chemicznego i typu akumulatora przez co najmniej 24 godziny lub dłużej, jeśli to możliwe. Inwestycja w odpowiednią ładowarkę pozwoli Twojemu akumulatorowi przetrwać wiele lat i zaoszczędzi Ci dużo pieniędzy, zwłaszcza jeśli masz więcej niż jeden pojazd/motocykl/skuter wodny/RV/itp.
 
21 - 40 of 66 Posts