Honda Element Owners Club banner
61 - 66 of 66 Posts
OK... Ik heb de Autozone-onderdelen (lade, houder, etc.) en een 24F-accu gekocht voor mijn 2003 MT EX. Ik heb dit draadje 3 of 4 keer gelezen en zelfs een paar YouTube-video's bekeken (wie wist dat er video's waren ZONDER katten?).
Het buigen van de zijkanten ging vrij gemakkelijk, net als het vastschroeven van de nieuwe lade. De accu past goed en de auto start... dus in die zin heb ik goed werk verricht. (Nou, ik ben wel een moer kwijtgeraakt, maar wie heeft er eigenlijk twee nodig?)

Ik heb geprobeerd de originele J-haken te gebruiken, maar ik ben er niet blij mee zoals ze zijn, dus ik ga op zoek naar nieuwe, langere. Welke lengte en waar koop je ze? UPDATE: Ik heb een paar 10" lange J-haken gevonden bij O'Reily's. Heb ze nog niet geplaatst, maar ze zouden beter moeten zijn dan de 8"-haken die ik heb.

Wat ik niet kon doen (en waar ik wat hulp bij nodig heb) was de aardkabel vervangen. Hoe in godsnaam komen jullie bij het onderste bevestigingspunt met een moersleutel en voldoende hefboomwerking om hem los te koppelen en vervolgens de nieuwe te installeren? Ik kon niet eens zien hoe ik er van onderaf bij kon komen, dus ik ben totaal de weg kwijt. Alle hulp die jullie kunnen bieden wordt gewaardeerd.

Ik waardeer alle berichten hier over dit onderwerp, maar slechts een waarschuwing... het is geen 'gemakkelijke' klus.

Opletten allemaal, ik kon upgraden naar een 24F-batterij met ALLEEN deze kit van Amazon. Minder dan $10. https://www.amazon.com/gp/product/B002XL2I0Y/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o02_s00?ie=UTF8&psc=1

Ik heb de bestaande moeren hergebruikt.
Ik ben net aan het leren over het upgraden van de batterij (mijn 51 is net overleden). Hoe gemakkelijk was het om dit op de batterijplaat te schroeven? Moest je de oogje op de batterijplaat van de auto nog steeds naar beneden buigen?

Net geleerd over het upgraden van de batterij (mijn 51 is net overleden). Hoe gemakkelijk was het om dit op de batterijplaat te schroeven? Moest je het oogje op de batterijplaat van de auto nog buigen?
Heel gemakkelijk. Je moet de batterijplaat wel plat buigen. Die oogjes zitten dan in de perfecte positie om die tray die ik linkte te monteren.

Let op allemaal, ik kon upgraden naar een 24F-batterij met ALLEEN deze kit van Amazon. Minder dan $10. https://www.amazon.com/gp/product/B002XL2I0Y/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o02_s00?ie=UTF8&psc=1

Ik heb de bestaande moeren hergebruikt.
Ik heb net die kit besteld, en een mooie blauwe aluminium klembeugel van Amazon (wordt vandaag bezorgd) en gisteren een Everstart MAXX 24F van Wally World (750CCA) gekregen, dus ik ga hem de komende dagen installeren. Blij dat je dit gepost hebt. Ik vraag me af wat de reden of reden is om te geloven dat de standaard aardkabel onvoldoende is. Hebben mensen daadwerkelijk problemen gehad met deze opstelling of is de reden theoretisch en zo ja, wat is het dan? TIA

Ik heb net die kit besteld, en een mooie blauwe aluminium klembeugel van Amazon (wordt vandaag bezorgd) en gisteren een Everstart MAXX 24F van Wally World (750CCA) gekregen, dus ik ga hem de komende dagen installeren. Blij dat je dit gepost hebt. Ik vraag me af wat de reden of reden is om te geloven dat de standaard aardkabel onvoldoende is. Hebben mensen daadwerkelijk problemen gehad met deze opstelling of is de reden theoretisch en zo ja, wat is die dan? TIA
Ik dacht dat mensen zich alleen zorgen maakten over de aardkabel als je merkt dat deze gecorrodeerd lijkt.

61 - 66 of 66 Posts